Leidster met baby KLAPSTUK Kinderopvang 2Samen Den Haag Monster Naaldwijk

Samen met jou

Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Jouw mening en advies zijn voor ons erg belangrijk. Jij weet als geen ander wat er belangrijk is voor jouw kind.

 

 

 

Overleg met pedagogisch medewerkers

Je kunt altijd overleggen over wat jouw kind nodig heeft. En natuurlijk ook over jouw specifieke wensen als ouder. De Pedagogisch Medewerkers en Locatieco├Ârdinator staan je graag te woord.

Wil je meer doen? Overweeg dan eens om deel te nemen in de Oudercommissie (OC) of centrale Klantenraad.

medewerker met kinderen bij kinderdagverblijf 2kabouters in het zeeheldenkwartier den haag

Oudercommissie

Elke locatie van 2Samen heeft een eigen oudercommissie. Vind je het leuk om mee te denken over het beleid en de activiteiten op de locatie van je kind? Dan is oudercommissie (oc) een goed idee! Je vertegenwoordigt dan ook de andere ouders in het kindercentrum en krijgt toegang tot informatie van de Klantenraad.

Klantenraad

Als lid van de Klantenraad onderhoud je direct contact met het bestuur van 2Samen over onderwerpen die de hele organisatie aangaan. Zo heb je inspraak op vrijwel alle facetten van onze dienstverlening.

Wij zijn altijd op zoek naar betrokken ouders die de Klantenraad komen versterken. Belangstelling? Meld je dan aan via klantenraad@2samen.nl.

Tevreden ouders

Periodiek onderzoeken we tevredenheid van onze klanten.

In ons (onafhankelijke) klanttevredenheidsonderzoek (KTO), geven onze ouders de opvang van hun kind gemiddeld een 8,1.

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Kan het beter?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je ergens een keer wat minder blij van wordt. Al je tips zijn welkom. Je kunt deze doorgeven op je locatie of gebruikmaken van het contactformulier. Ook als je een klacht hebt, horen we het graag van je. Daar kan onze kinderopvang alleen maar beter van worden.

Klachten

Kom je er in overleg met onze medewerkers niet uit, of is je klacht zodanig dat je deze liever niet met de leiding op de locatie bespreekt? Bekijk dan onze klachtenprocedure. Je kunt een klacht indienen met het klachtenformulier.

Klachtenprocedure

Klachtenformulier